Nowy przepis "Serniczki w kokilkach z gorzką czekoladą i borówkami" i chwila wprowadzenia.



 Oj tak, tak wiem, że dawno się tutaj nie udzielałam . Często należę do grupy osób o słomianym zapale i ostatecznie kończy się na postoju lub kompletnym zakończeniu podjętego działania. Bloga założyłam tak po prostu ,skoro inni dzielą się jakąś pasją to czemu nie ja ? No właśnie ,okazało się , że wygodniej i szybciej jest mi udzielać się na instagramie . Raz ,dwa i przepis wrzucony :) . 
Ale po ukończeniu szkoły średniej, praca , chwila przerwy od nauki bo jeszcze nie wiadomo do końca co dalej mimo podjętych planów  , uznałam , że może warto coś wznowić, poszerzyć odrobinę horyzonty, więc tak o to wracam z przepisami jest ich  sporo nagromadzonych na instagramie , więc tutaj także się nimi podzielę. Mimo, że blog nosi nazwę " Kulinarny Kredens" to myślę,że nie tylko gotowanie zawita w kuchni. Mam na myśli wykorzystanie domowych tradycyjnych produktów np. do pielęgnacji, co od kilku miesięcy stosuję i główkuję nad recepturami domowych masek itd.
Mimo ,że ortograficzne błędy wkradają się do moich postów to w pewien sposób postaram się je redukować i wprowadzać korektę , chociaż czasami możecie po prostu się pośmiać w pochmurny dzień nad bykami tworzonymi przez "zdolną" właścicielkę tego bloga . No nic podsumowując ten jakże wprowadzający post nic tylko dodać ,że zapraszam tych stałych czytelników jak i nowych do zagłębiania się w świat kulinarni o tematyce troszkę fit , chociaż nie zawszę , bo życie to także odstępstwa od reguły . 
Zapraszam :) 



Składniki :
 1 jajko , 1 banan , 3 łyżki płatków owsianych górskich , plaska łyżeczka stewii w pudrze , 1 czubata łyżka budyniu śmietankowego bez cukru , 125g twarogu chudego , 6 łyżek wody , 3 łyżki kefiru , troszkę proszku do pieczenia , 1 łyżeczka lnu mielonego . 

Dodatki :
 Kosteczka gorzkiej czekolady i borówki .  

Wykonanie : 
Całość łączymy w pojemniku i blendujemy . Wysmarowujemy kokilki wonnym olejem kokosowym, przelewamy masę  i pieczemy w piekarniku rozgrzanym do temperatury  200C przez około 30 min plus 15 min  leżakowało w piekarniku po upieczeniu. Dodatkowo  sernik obsypałam jeszcze stewią do smaku , ilość zależy od upodobań :) . 



Komentarze

Popularne posty