Skrzydełka na ostro z bazylią a do tego makaron z cukinii i warzywa na patelnię










Składniki : 

2 skrzydełka z kurczaka 
1 łyżkę oliwy z oliwek 

1/3 łyżeczki ostrej papryki 
1/2 łyżeczki przyprawy do kurczaka
1/2 łyżeczki curry
Sól , pieprz 
9 listków świeżej bazylii 
1/2 cukinii 
300 g mieszanki warzywnej na patelnię ( ilość zależy od was oraz z jakiej firmy ona będzie :) u mnie mieszanka na patelnię z biedronki ) 


Wykonanie :
  • Tworzymy marynatę obtaczamy skrzydełka i kładziemy do lodówki na 30 min a w między czasie robimy mieszankę warzyw na patelni. 
  • makaron z cukinii to cukinia starta na szatkownicy w paski ( posolona) i uprażona z odrobiną ilością wody.  
  • Skrzydełka gdy się już zamarynowały wrzuciłam na rozgrzaną patelnię podsmażyłam a potem podlewałam odrobiną wody co jakiś czas i przykrywałam ( czas około 15 minut ) na końcu ułożyłam produkty na talerz i polałam skrzydełka sosem który utworzył się na patelni a całość posypałam odrobiną sera i bazylii 💚💚💚


Komentarze

Popularne posty