Hiszpańskie słodycze #1 czyli dulces espanõl

Dzisiaj troszkę coś innego . Z powodu złej pogody , ciągle podajacego deszczu uznałam, że warto spróbować coś słodkiego , czegoś nowego i nie spotykanego u nas . Wybrałam trzy produkty, które wydały się ciekawe. Przeprowadzajac ankietę wśród koleżanek , przygotowalam opis produktu oraz jego średnią ocenę .
1. Pantera rosa , czyli biszkopt z nadzieniem smietankowym, oblane biała czekolada o kolorze różowym . Decyzję były podzielone  , jednak uznaliśmy , że należy się im 9 . Pantera rosa przypomina mi tort o smaku smietankowym,  biszkopt jest idealnie miękki a krem lekko śmietankowy. Jedyne co,  to dodatkowo do kremu idealnie pasował by idealnie jakiś likier lub rum aby leciutko zredukować ten bardzo słodki smak . Cenowo także produkt jest okazyjny , biszkopty kosztowały 1€ paczka . W opakowaniu są 3 sztuki .
2. Mikado chocolat noir . W zestawiwniu z wszytkim byl to najlepszy przysmak . Jak mi wiadomo pewną firma  W Polsce także wymyśliła taki pomysł. Mikado chocolate noir to paluszki oblane czekolada . Coś w podobie  naszych słonych paluszków natomiast to ciasto jest troszkę inne jakby mieszanka naszych paluszków i ciast kruchego. Jeśli chodzi o czekade idealnie uzupełnia się z ciastem a do tego wielkim plusem jest to , że smakuje naturalnie i nie jest za bardzo slodka. Tej słodkiej przekąskę przyznajemy 10 /10 . Cena 1.30 €
3. Pomaranczowa orenzada typu fanta  . Mimo że opakowanie przypomina naszą fante w puszce to po spróbowania przypomina smak dzieciństwa orenzady za 50 gr . Gdy wypijalo się przy sklepie aby  potem  oddać butelkę .  Ze względu na to, ze ja bardzo żądło pije gazowane napoje to dla mnie 5/10  Cena 0,49 €
Ciekawostka : HIszpanie kochają do każdego posiłku jeść bagietke. Na śniadanie , obiad,kolacje  na stole zawsze zobaczymy koszyczek z bagietkami.

Komentarze

Popularne posty