Placuszki owsiano - bananowe z śliwkową konfiturą i dodatkami





Normatyw surowcowy na 1 porcję :

1 jajko 
1/2 banana 
1,5 łyżki lnu mielonego 
30 g płatków owsianych górskich 
2 łyżki mleka  2,0 % tłuszczu 
Do smażenia : niecała łyżeczka oleju roślinnego 

Nadzienie :
Konfitura z kwaśnych śliwek (domowa) ale może być np . dżem 100% z Łowicz. Jest taki mniejszy do  zakupienia w Biedronce , w składzie nie ma żadnego rodzaju cukru . 

Polewa :
jogurt naturalny 
kakao 
stevia 

Dodatki :
słonecznik 
kiwi 

Wykonanie 

jajko , 1/2 banana (rozdrabniamy z jajkiem) + 

   płatki owsiane(zmielone w młynku do kawy ) ,łyżki lnu mielonego , odrobinka mleka i to dałam na patelnie która posmarowałam pędzlem z olejem może nie całe 10 g , usmażyłam .

 Polewa jogurt naturalny + kakao + stevia . 

Naleśniki lekko przełożyłam konfiturą domową z kwaśnych śliwek,polałam polewą  a na wierzch kiwi i odrobinka słonecznika. 

Gotowe :) 








Komentarze

Popularne posty