Coś na deser , czyli herbata śmietankowo-truskawkowa



herbata śmietankowo-truskawkowa + stevia ( suszone liście) + opcjonalnie cytryna 

Dzisiaj przypadkiem natknęłam się po szkolę na wspaniałą herbatę. Od jakiegoś czasu piję pokrzywę, zieloną herbatę lub  zwykłą malinową  , więc chciałam spróbować czegoś innego . Dzisiaj nastąpił przełom. spojrzałam na półkę, a tutaj takie ładne opakowanie , pomyślałam "biorę!". Zainteresował mnie smak tej herbaty. Jest to herbata owocowa o smaku śmietankowo-truskawkowym. Na początku stwierdziłam, że jak otworzę opakowanie to nie będzie to nic specjalnego , ale byłam bardzo zaskoczona. 
Co pierwsze to zapach , o matko jak to pięknie pachnie . Jak bym miała i mogła zjeść miseczkę cukierków takich śmietankowo-truskawkowych , które pamiętam jeszcze z dzieciństwa. To co pierwsze uderza w kubki smakowe i nasz mózg to zapach , dla mnie istna finezja. 

A teraz spójrzmy jak wygląda herbata , jak dla mnie nie ma zastrzeżeń ,  jest to zwykła herbata , czy barwiona ? bynajmniej ja tego z zewnątrz nie widzę a w składzie nie ma nic o barwnikach . Zauważamy ładnie wyglądające tak jakby suszone składniki herbaty. Natomiast nie znam się do końca na herbatach .Są takie, które kupujemy z mamą w sklepię gdzie są herbaty prawdziwe na wagę ale także takie z zwykłego sklepu.
Smakowo dzisiaj zastąpiła mi naprawdę coś słodkiego i zniwelowała ochotę na słodkie.  


Swoją herbatę uzupełniłam suszonymi liśćmi stevi, aby była maksymalnie deserem dla podniebienia. 
Jeśli chodzi o formę zaparzania na odwrocie to jest w porządku. Natomiast polecam zaparzać w specjalnym zaparzaczu, ponieważ te jakby fusy nie opadają łatwo na dno , podobnie listki stevi mogą lekko denerwować. Jeśli chcemy mieć czystą pyszną , słodką herbatę polecam robić to właśnie w zaparzaczu. 



Tej herbacie daje 10 /10 pod względem smakowym. Fajny zamiennik czegoś słodkiego, można pić bez wyrzeczeń :D Herbata w promocyjnej cenie znalazłam w Rossmannie za ok. 6,39 zł 

Komentarze

Popularne posty